Život na lodi
Kdo tvrdí, že svět je nejkrásnější z koňského sedla, buď lže, nebo ještě nikdy nebyl na lodi. Zapomeňte ovšem na trajekty nebo rybářské bárky. Když loď, tak jachtu. A když jachtu, tak pořádnou. Stačí pár dní na její palubě a nebude se vám chtít na břeh. Je to jako droga. Bohužel z těch nejdražších.
Život
na moři má své jedinečné kouzlo. Když jde všechno dobře, je snadný a
odhaluje dřeň pravé existence. Problémy zůstávají na břehu a jediné, co
člověka zajímá nebo by mělo zajímat, je koloběh: plavba, počasí, jídlo,
odpočinek (případně další přirozené lidské potřeby). Jsou
lidé, kteří si libují raději v motorových jachtách, jiní právem nedají
dopustit na plachetnice, ale spojuje je to, že alespoň čas od času
vymění jistotu pevné půdy pod nohama za vodní hladinu. Na břehu je
poznáte podle mírně potácivé chůze. Ne, nejsou opilí, jen se jejich
tělo sžilo s rytmem vln a moře a podvědomě vyrovnávají pohupování
paluby, takže jim chůze po břehu dělá trochu problémy. Stejně nakažlivé
je moře i pro duši. Štve vás šéf, štvou vás klienti, obchodní partneři,
potápí se vám firma? Hlavně že se nepotápí loď. Brzy přijdete na to, že
s tím uprostřed moře opravdu nic nenaděláte, a prostě to hodíte za
hlavu - totiž přes palubu. Na moři se tak skutečně vrátíte ke kořenům
života a pochopíte, co je skutečně důležité. Jíst, spát a přežít...
Jsou
dobrodruzi, kterým ke štěstí stačí malá a často i zdánlivě chatrná
bárka. Spíží, koupelnou i záchodem je jim moře, pohonem vítr a namísto
GPS navigace používají hvězdy a sextant. To jsou skuteční
mořští vlci, co cítí přicházející bouři nosem, nastavení plachet
kontrolují ušima a uprostřed vlnobití v pohodě na plynovém vařiči
usmaží palačinky. Ale jako není každý cyklista olympijským přeborníkem,
není každý jachtař a mořeplavec mořským vlkem. Výlet na moře je navíc
pro většinu lidí oddychovou záležitostí, a nikoli denním chlebem. Proto
se výrobci jachet snaží uspokojit tuto poptávku a pobyt na lodi posádce
a pasažérům co možná nejvíc zpříjemnit. Moderní rekreační jachty - i ty
ze střední a nižší cenové kategorie - proto připomínají nezřídka spíše
plovoucí hotely. Kajuta pro dvojici je sice stísněná, ale vytváří
soukromí a má většinu z toho, co běžný hotelový pokoj, tedy dvoulůžko,
skříně, botníky, poličky či toaletu se sprchovým koutem se sladkou
vodou.
A takové kajuty má jachta podle své velikosti třeba
tři i více. S výjimkou prostoru je tedy pobyt na jachtě plně
srovnatelný s ubytováním v hotelu či penzionu. A proti dovolenkovému
„plácání se“ na nejbližší přeplněné pláži si plavbu na lodi užijete
nesrovnatelně víc. Každý večer kotvíte na jiném místě. A to nejen
v přístavech, ale podle možností třeba i u opuštěných ostrůvků nebo
u odlehlého pobřeží, kde nepotkáte živáčka, a můžete si tak skutečně
připadat jako na konci světa. Nejen obvyklý Jadran, ale i jiné světové
destinace s jachtaři počítají. Takže nebývá problém doplnit i na
odlehlých ostrovech vodu, jídlo nebo si zajít na večeři do restaurace
dostupné vlastně jen lodí. Takovým zážitkům se přeplněná turistická
centra nikdy nemohou vyrovnat. Trasu lodi obvykle omezuje jen počasí a
plány posádky či kapitána. Jeho služby - pokud nevlastníte kapitánskou
licenci - si pronajímáte i s lodí. Sami pak tvoříte zpravidla nejen
pasažéry, ale i posádku, takže také přičichnete k jachtařskému řemeslu.
Není to nic složitého, ani fyzicky náročného. Posádky
většinu plavby není potřeba. Její pomoc kapitán plachetnice ocení při
práci s plachtami, tedy při přehazování plachet. To je nutné buď při
změně směru větru, nebo směru plavby. Nelze jednoznačně říci, jak často
se s plachtami pracuje, protože to závisí na tom, zda máte vítr
v zádech, nebo křižujete proti němu. Při delších plavbách jedním směrem
a při příznivém větru se může stát, že s plachtou nepohnete třeba celý
den. Navíc tuto činnost usnadňuje celá řada technických vylepšení
plachetnic, jako je třeba navíjení kosatky nebo kasání hlavní plachty
do stěžně pomocí kladky. Práce s plachtami proto v žádném případě
neznamená šplhání po lanoví, jako tomu bylo na starých korábech.
Plachty se pohodlně dají ovládat lany z kokpitu a je mnohokrát
prověřeno, že to zvládnou i ženy.
Nezřídka velmi rády,
protože bez ohledu na pohlaví přináší práce na lodi uspokojující pocit
z toho, že se i vy sami podílíte na řízení lodě. V jistém smyslu je to
totéž, jako by vám pilot půjčil na chvíli letadlo, jen nesrovnatelně
bezpečnější. Taková aktivní dovolená je skutečně to pravé na
přepracované nervy, unavenou duši i tělo. Poděkují vám za to. A pokud
byste měli strach, že vám budou scházet pláže, není se čeho bát. Pláží
poznáte při plavbě lodí nespočet a navíc každý den jinou. Kromě toho se
mnohem lépe sluní na lodi. A nic se nevyrovná vzrušující vodní jízdě
v závěsu na laně za plující lodí. Obzvláště když se k vám připojí třeba
delfíni. Ty na pláži těžko potkáte, lodě si ale oblíbili a není
výjimkou, když vás budou dlouhé minuty doprovázet výskoky pár metrů od
vás.
Moderní jachty - ať už ty výhradně motorové, nebo
oplachtěné - oplývají i dalším komfortem. Patří k nim obývací pokoje
s polstrovanými sedadly, stolem a hi-fi či video výbavou, jakou má
i váš obývák. Kvůli úspoře místa bývají tyto společenské
místnosti při nepříznivém počasí i jídelnou a také pracovnou kapitána.
Tam se odehrávají pro laika tak tajemné věci, jako je například
navigace, plánování trasy nebo zápisy do lodního deníku (ano, ten
existuje!). Z takového místa lze někdy i kormidlovat, ale rozhodně tam
je možné sledovat na displejích aktuální kurz, hloubku, směr a sílu
větru, rychlost lodi a další údaje. Samozřejmostí se stávají nebo už
staly digitální mapové plotry. Tyto přístroje společně s GPS mimořádně
usnadňují orientaci a navigaci na moři, takže v důsledku řádově zvyšují
bezpečnost plavby i pro méně zkušené jachtaře.
Jde vlastně
o digitální mapy, na nichž počítač podle údajů z GPS přesně určuje
polohu lodi, případně přijímá i aktuální zprávy o počasí a varování.
Zkuste si někdy navigaci podle sextantu, slunce a hvězd a pochopíte, že
na družicích nad našimi hlavami leckdy závisí nejen pohodlí, ale
i lidské životy. Přirozenou součástí lodi je i vysílačka s mnoha
funkcemi. I tu lze nastavit na sledování kanálu s nepřetržitými
informacemi o počasí a lodním provozu a zároveň monitorovat diskuzi
třeba s jachtami plujícími ve skupině. Součástí technického vybavení
u novějších lodí je autopilot. Není to sice nepostradatelný, ale zato
velice příjemný společník. Umožňuje nechat kormidlo kormidlem a věnovat
se třeba obědu. Nastavíte pouze kurz a občas překontrolujete svou
pozici. Převzít při komplikacích řízení je otázka vteřin.
Navíc,
věřte nebo ne, umožňuje autopilot plavbu nejen se spuštěným motorem,
ale rovněž plavbu pod plachtami. Na moři pochopitelně restauraci
nepotkáte, a tak je jídlo vaší starostí. Nepsaným zvykem je, že
o stravu se stará posádka, aby měl kapitán volné ruce pro plavbu. Ovšem
žádný strach - kuchyně pravděpodobně překoná vaše představy. Nejenže na
lodi najdete velmi prostorné mrazáky a ledničky (při přeplavbě
Atlantiku v nich musíte mít zásoby přinejmenším na několik týdnů), ale
i plynové sporáky s užitečnými vynálezy. Tím nejzákladnějším je
uchycení celého sporáku v závěsu, takže rozpálené hrnce zůstávají i ve
větších vlnách ve vodorovné pozici, a trochu šikovnější kuchař tak
připraví horký čaj i za bouře.
Ve chvíli, kdy vám plavba
po moři učaruje, což bývá většinou hned při prvním pobytu na moři,
nastává otázka, jak dál. Mám si pořídit vlastní loď, nebo si pronajímat
charterové lodě? Mám si udělat kapitánský průkaz, nebo si
kapitána budu najímat? Nejsnazší cestou je pochopitelně pronajímání
charterové lodi i služeb kapitána. Výhodou je, že k pronájmu nemusíte
být ani parta milionářů, dokonce ani jachtařů, ale přesto si užijete
plavby na jachtě v ceně mnoha milionů. Kapitánský kurz také není nijak
nedostupná záležitost. Čeští jachtaři nejčastěji absolvují kurzy
v Chorvatsku, a to u českých charterových společností, v češtině,
s českým kapitánem i výukou a učebnicemi v češtině. Vlastně jde
o celkem normální a zajímavou dovolenou, kdy se učíte ovládat loď, číst
námořní mapy, vázat uzle, pracovat s plachtami, vysílačkou a kompasem.
Drtivá většina uchazečů kurz završí úspěšnou zkouškou. Cena takového
kurzu není proti normálnímu vypůjčení lodi nijak dramaticky vysoká.
Obvykle se pohybuje kolem patnácti tisíc korun.
Časem možná
přesto budete o nákupu vlastní lodi uvažovat. Máte-li pohromadě třeba
kolem pěti milionů korun, pořídíte zbrusu novou, velmi hezkou, moderní
a relativně nadupanou plachetnici. Je ale nutné si uvědomit, že se na
loď dostanete třeba jen několik týdnů v roce a po zbytek času bude vaše
loď jen polykat peníze. Proč? Budete totiž platit za kotviště v letní
i zimní sezoně, loď musí být pojištěná, každoročně udržovaná...
V důsledku to znamená, že vás každý rok vyjde vlastnictví lodi nejméně
na tolik, co pronájem charterové lodi na dobu kolem tří týdnů. Existuje
však jedno zavedené řešení, které souvisí právě s provozováním
charterových půjčoven lodí. Svou loď můžete svěřit charterové
společnosti, která se postará nejen o její ochranu, údržbu, pojištění a
poplatky za stání.
Charterová společnost bude vaši loď
v době, kdy ji nepotřebujete, pronajímat. Vám i společnosti poplynou
zisky z jejího užívání, takže lze tímto způsobem dokonce už při koupi
lodě naplánovat její postupné splácení. Zhruba po pěti letech se vám
tak podaří z pronájmů pokrýt polovinu nákupní ceny lodě. Bonusem navíc
jsou vaše plavby, kdykoli si jen vzpomenete a vyžádáte si svou loď od
charterové společnosti. Tyhle vyjížďky jsou pro vás pochopitelně
zdarma. Některé charterové společnosti jdou dokonce tak daleko, že
přímo nabízejí koupi a zároveň provoz lodě jaksi na klíč. Prostě u nich
pořídíte loď, ponecháte ji v jejich službách a za pět let si ji
v podstatě za poloviční cenu vyzvednete.
Kromě standardních luxusních rekreačních jachet existuje kategorie superluxusu.
Většině smrtelníků se poštěstí vidět takové lodě najnejvýš kotvit
v přístavu. Nákup těchto lodí je často i nad možnosti horních deseti
tisíc. Pořizovací ceny jsou tak astronomické, že se nezřídka i takové
jachty dál pronajímají multimilionářům. Pochopitelně nikoli v běžném
charteru. Největší jachtou světa, která do této kategorie samozřejmě
spadá, je Octopus postavený v roce 2003. Jeho vlastníkem je
spoluzakladatel Microsoftu Paul Allen, který za loď neváhal utratit 250
milionů dolarů, což odpovídá necelým šesti miliardám korun.
Allen
detaily o své lodi úzkostlivě tají, což vede k mnoha dohadům o její
výbavě. Nicméně se něco přesto ví: Octopus má sedm palub, je vybaven
dvěma přistávacími plochami pro vrtulníky, sedmi motorovými čluny,
desetimístnou ponorkou na dálkové ovládání, obrovským kinosálem,
nejmodernějším nahrávacím studiem a basketbalovým hřištěm O loď pečuje
padesátičlenná posádka, je dlouhá 126 metrů a sama je přístavištěm pro
menší jachtu. No řekněte, chtělo by se vám z ní ještě na břeh?
Jak pořídit jachtu a ještě přitom trochu investovat?
Nákup rekreační jachty není levná záležitost ani pro bohaté. Většinu času navíc loď prostojí v přístavech, takže se majiteli vyplatí poskytnout nevyužitou jachtu k pronájmu v charterových společnostech. Ušetří tak na nákupu i provozu lodě. Nezřídka charterové společnosti nabízejí dokonce lodě na leasing krytý i z příjmů z pronájmu. Následující příklad je konkrétní nabídka charterové společnosti:
>> tříkajutová jachta Cyclades 39.3 s nadstandardním příslušenstvím 124 685 eur
>> roční vytížení v charterovém provozu 30 týdnů
>> čisté tržby (charterová společnost +majitel) 49 438 eur
>> podíl majitele na zisku (65 %) 32 134 eur
>> roční náklady (kotvení, pojištění, zimní údržba, ochranný nátěr)
7 758 eur
>> koncese a poplatky 750 eur
>> servis a opravy 1 000 eur
>> čistý výnos majiteli z charterového pronájmu lodě za rok
22 626 eur
Komentáře
Přehled komentářů
How to Protect Yourself and Family from coronavirus guidelines
There are more than 241,000 infected COVID-19 cases all around the world!
Please help sharing the guidelines!
https://bit.ly/39a4uvz
PhuketTravels.ru - Экскурсии на Пхукете
(Karlevego, 23. 2. 2020 12:31)
На улице зима, а на солнечном Пхукете тропический рай. Если вы любитель понежиться на пляже, посидеть в тени пальм, насладиться необычайной тайской кухней, то вам прямая дорога в Юго-Восточную Азию.
Разнообразные предложения пестрят в интернете и зазывают на живописное побережье Адаманского моря. Глаза разбегаются и трудно принять правильное решение. В таком случае верным помощником окажется сайт https://phukettravels.ru Открыв страничку, можно познакомиться с лучшими экскурсионными турами в Тайланде на острове Пхукет по самым привлекательным ценам. Если любовь к морю перекрывает все остальные интересы, то можно выбрать прогулку на яхте, катере, лодке. Промчаться по волнам на серфинге, окунуться в морские глубины с аквалангом. Коралловые острова оставят неизгладимый след в памяти.
Для любителей древностей Азиатского региона будут интересны экскурсии к памятникам старины и истории, к храмам и в старинные города. Активный отдых представлен гонками на квадроциклах, спортивных байках, походами в джунгли, подъемом в горы. Здесь же можно познакомиться с богатой природой и обычаями местных жителей. В большом выборе всегда можно ошибиться, но PhuketTravels.ru поможет выбрать идеальный вариант в зависимости от предпочтений и материальных возможностей.
www.MarinaReiki.ru - Сертифицированный Мастер Рэйки
(StepangoXia, 21. 2. 2020 6:24)
Для тех, кто увлечен духовными практиками, нумерологией, астрологией, Рэйки, целительством на основе многовекового опыта, встает вопрос – кого выбрать своим Учителем. Кому доверить свою личность, чтобы достичь высот в духовном мире, жизни. Своевременную помощь оказывает в этом Духовный Наставник, познакомиться с которой можно на сайте https://www.marinareiki.ru Здесь Мастер коротко рассказывает о себе, о пути к духовному миру. Отвечает на вопросы, подсказывает в проблемах, указывает на правильные поступки.
Тем, кто в поиске, полезно будет знать несколько фактов из жизни Мастера: обучалась искусствам минералогии, астрологии, нумерологии в школе известного астролога, с 2013 года из работы в социуме полностью перешла к духовной деятельности.
Сейчас астролог и целитель полностью отдает себя излечению людей и передаче накопленных знаний тем, кто остро нуждается в этом, кому нужна рука помощи и совет. На сайте есть вся информация, которая поможет определиться с кандидатурой своего будущего Учителя. Опыт – огромная тайна и помощь всем, кто готов довериться и научиться.
Arhangeli.ru - онлайн-гадания в любое время
(GlebLAK, 14. 2. 2020 2:45)
Наверное, нет такого человека, который не хотел бы узнать, что его ждет. Гадание на картах Таро – проверенный способ узнать свое будущее. Не надо звонить гадалке, добираться, стоять в очереди к заветной комнате.
Если дома есть интернет, чтобы узнать свою будущую Судьбу, достаточно посетить сайт https://arhangeli.ru Гадания проводятся не только на Таро, но и на цыганских, игровых и картах Ангелов. Для тех, кто не понимает расклад, есть подробные описания комбинаций карт, которые выбираются самостоятельно.
Есть способы гадания на бумаге, монете, лепестках роз. Старинные восточные гадания Ицзин, Ошо Дзен Таро раскроют тайну будущих отношений, оракул Симболон поведает о дне сегодняшнем. Всего несколько кликов и на мониторе предстанет все то, что было, будет, свершится в будущем.
Stairs and fences made of glass, wood, metal
(Steven bathy, 11. 2. 2020 2:47)As a rule, having asked a question of installation of a ladder in the house, owners don't assume that the ladder and its protection are two absolutely different products. Well, if the same company, like us, is engaged in the arrangement of turnkey facilities and can offer to make a ladder and metal fences on it in one set, but in practice it is rare. Therefore, before any owner of the stairs in the house the question arises: how to make it safe, we guarantee the best conditions for cooperation thanks to our own production, high potential design office and focus on long-term mutually beneficial partnership. Here you can buy not only standard fencing for stairs, but also design, made to order and is amazingly cheap. New construction technologies, developing rapidly, allow to use light, modern, reliable and weightless structures. Stair railings made of stainless steel are such that the price thereof is acceptable. Railings made of reliable material: an important structural element, part of the design of the building, the guarantors of safety and easy descent and ascent the stairs. Protections for ladders which are offered by our company differ in reliability, resistance to various aggressive influences and faultless appearance. In addition, their manufacture takes into account all kinds of standards and requirements relevant to this group of products. It is difficult to imagine a building in which there will be no stair railings, the presence of which increases the convenience, safety when moving. Note that today for the manufacture of construction offers a large selection of elements with which it is possible to quickly perform the installation of the structure, which for many years will last without losing the original qualities. Manufacturing and installation of stainless steel stairs is inexpensive compared to designs from other materials with equal quality characteristics. However, stainless steel is much more popular material-it is easy to handle, combine with other materials, install and care for the finished product
JeffryChandra.biz - #1 Indonesia Boats Dealer!
(JeffryChandraBiz, 8. 2. 2020 23:06)For over a decade, JeffryChandra.biz has been breaking new ! ground in bringing to the boating community a wide selection of very competitively priced new and pre-owned boats and Jetski sales. jeffrychandra.biz offering boat rental and storage. With our 125 wet slips, 150 dry storage and launching services, jeffrychandra.biz is the perfect place to store your boat. We are located is in Surabaya, Jawa Timur – Indonesia.
Повреждения почки Дорожно-транспортные происшествия, падения и спортивные травмы
(Enochlig, 6. 2. 2020 3:51)Имя У пациентов с ушибом почки может быть макрогематурия, тогда как при отрыве почечной ножки гематурия наблюдается не всегда - Повреждения мочеполовых органов https://urolog.com.ru/urologiya/povrezhdeniya-organov/povrezhdeniya-pochki.html - Установлено, что 60-90 % от общего числа повреждений Повреждения почки Риск травмы почек у детей больше, чем у взрослых.
GunsBet Casino (ГансБет Казино)
(Ronaldshuct, 31. 1. 2020 20:23)GunsBet Casino (ГансБет Казино) https://gunsbet.xyz/ Официальный сайт играть онлайн бесплатно или на деньги
Привет Мы работаем с Калибровкой прошивок для чип тюнинга индивидуально под заказ
(Alvarostype, 23. 10. 2019 6:15)
Здравствуйте
Мы команда работаем с Калибровкой софтов для чип тюнинга индивидуально под заказ,
программное удаление систем ДПФ,ФАП,ЕГР,CAT,O2sensor,VSA,МАФ,МАП,VBA,НОкс,АДблю
удаление Valvematic TOYOTA моторов 3ZR 2ZR!!!
или модифицированные софты стаге1,stage2
работаем с ЭБУ Бош,Continental,Cummins,Дельфи,Magneti Marelli,Delco,хитачи,Denso,Matsushita,Siemens,Keihin,Sagem,Valeo,Visteon,Кефико и т.п.
заявки калибровки софта производится на email
email:max.autoteams@ya.ru
или через форму заказа на сайте https://clck.ru/HxdRd
ватсап 8902-010-9150 для оперативной связи
Про совместимость УКП-66 с разными домофонами
(Dariorug, 23. 10. 2019 1:26)
Добрый день. Подскажите будет ли работать ваш домофон без трубки на базе этого. - Здравствуйте! К сожалению не подойдет и вариантов похожих для вас нет
Доброе утро Мы фирма работаем с Калибровкой софтов для чип тюнинга индивидуально на заказ
(Alvarostype, 14. 10. 2019 8:26)
Здравствуйте
Мы команда занимаемся Калибровкой прошивок для чип тюнинга на заказ,
программное удаление систем ДПФ,FAP,ЕГР,CAT,O2sensor,ВСА,MAF,МАП,VBA,НОкс,АДблю
удаление вальвематик тойота двигателей 3ZR 2ZR-FAE.
или модифицированные софты stage1,стаге2
работаем с ЭБУ Bosch,континенталь,Cummins,Delphi,Magneti Marelli,Delco,Hitachi,Denso,Матсушита,Сименс,Кейхин,Sagem,Валео,Visteon,Кефико и другие
заявки калибровки софта производится через почтовый ящик
max.autoteams@ya.ru
так же через форму заказа на сайте https://is.gd/Z4RwON
ватсап +79020109150 для прямой связи
moto x3m
(motox3m, 22. 9. 2019 19:57)Moto X3M https://motox3m.uk/ Pool Party is a level-based bike racing game that awaits summertime from MadPuffers, the creators of the whole Moto X3M game series. Race your dirt-bike through pools and also beaches in Moto X3M 5 Swimming pool Event online and discover all the new barriers in this sequel of Moto X3M 4 Winter Season as well as Moto X3M. This video game consists of 22 levels to test you once more in the 5th component of this collection.
Overview of Trading Companies
(fxbrokersquog, 8. 9. 2019 17:41)
currency-trading-brokers.com/forex-comparisons-ratings-reviews-thailand.html ระดับความชื่นชอบ-การจัดอันดับ ที่มีการควบคุม Forex-ฟอเร็กซ์-โฟ-อัตราแลกเปลี่ยน บริษัท.
Исаков Георгий Владимирович мошенник
(AlexeyZen, 7. 9. 2019 3:56)Откат не только вреден для предприятия покупающего по завышенным ценам, но иполезен являясь залогом финансовой стабильности для человека известного в узких кругах как Исаков Георгий Владимирович 10.07.1973 г.р. в не зависимости от того представляет ли Исаков Георгий Владимирович 10.07.1973 г.р. интересы покупателя или поставщика такого как ООО "Гаскет Технолоджи" ИНН 3435911580 или ООО "Тех-ресурс" ИНН 3460075603 цена на поставку будет существенно завышена. Наверное не нужно объяснять как это работает. Налаженная Исаковым Георгием Владимировичем схема откатов при осуществлении поставок улучшает его финансовое положение и крайне пагубно влияет на финансовое положение покупателя если конечно, он не заинтересован в своем банкротстве. Стоит отметить, что предприятия ООО "Гаскет Технолоджи" ИНН 3435911580 или ООО "Тех-ресурс" ИНН 3460075603 чьи интересы лоббирует Исаков Георгий Владимирович являются современными аналогами известной фирмы «Рога и Копыта», а директора этих предприятий обычные «Фунты»
заказ калибровка прошивок ЭБУ автомобилей
(Alvarostype, 22. 8. 2019 23:29)
Здравствуйте,
Мы занимаемся изготовлением модифицированных прошивок на заказ
,это тюнинг прошивки Stage1,Stage2,удаление ЕГР,ДПФ,перевод на
евро2 и прочих систем.
ролик на ютуб про нас https://youtu.be/f-6RKYIEueY
для Вас мы работаем ЕЖЕДНЕВНО!
заказ калибровки прошивки производится через email
max.autoteams@ya.ru
в заказе обязательно указываем:
Тех. задание!
1. Марка авто:
2. Модель:
3. Объём мотора:
4. Коробка (Мт/Ат):
5. Какой ЭБУ:
6. Чем читали:
7. Задание (тюн/e0/е2/EGR/DPF/Adblue/evap/SAP/TVA/TVS/либо другое):
8. прикрепляем файл стоковой,оригинальной прошивки
Калибровка (чип-тюнинг, отключение DPF, EGR, CAT, LSU, VSA, SAP, EVAP, ADBlue, SCR, DTC) прошивок ЭБУ на заказ осуществляется в максимально короткие сроки. Все заказы направляйте на почту max.autoteams@ya.ru"
заказ калибровка прошивок ЭБУ автомобилей
(Alvarostype, 22. 8. 2019 12:38)
Здравствуйте,
Мы занимаемся изготовлением модифицированных прошивок на заказ
,это тюнинг прошивки Stage1,Stage2,удаление ЕГР,ДПФ,перевод на
евро2 и прочих систем.
ролик на ютуб про нас https://youtu.be/f-6RKYIEueY
для Вас мы работаем ЕЖЕДНЕВНО!
заказ калибровки прошивки производится через email
max.autoteams@ya.ru
в заказе обязательно указываем:
Тех. задание!
1. Марка авто:
2. Модель:
3. Объём мотора:
4. Коробка (Мт/Ат):
5. Какой ЭБУ:
6. Чем читали:
7. Задание (тюн/e0/е2/EGR/DPF/Adblue/evap/SAP/TVA/TVS/либо другое):
8. прикрепляем файл стоковой,оригинальной прошивки
Калибровка (чип-тюнинг, отключение DPF, EGR, CAT, LSU, VSA, SAP, EVAP, ADBlue, SCR, DTC) прошивок ЭБУ на заказ осуществляется в максимально короткие сроки. Все заказы направляйте на почту max.autoteams@ya.ru"
Товары из Китая
(TheresaLaupt, 15. 8. 2019 20:48)С помощью нашего сайта вы сможете найти любой товар по низкой цене!
Adbot only forward
(AdbotGer, 6. 8. 2019 22:52)
Thank you for every other fantastic article. Where else may just anybody get that kind of info in such a perfect way of writing? I have a presentation subsequent week, and I am at the look for such info.
Whoa lots of very good facts.
adbot
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98
COVID-19 Everything you need to know
(shirleyBoP, 23. 3. 2020 5:21)